Nr. 109 din 2019 – Când destinul se joacă, de Corina Firuță (7 CĂRȚI în 7 ZILE)

Cartea cu numărul trei din maratonul 7 CĂRȚI în 7 ZILE este Când destinul se joacă, de Corina Firuță.

Am dat peste această carte accidental, atunci când îmi căutam lecturi pentru acest maraton și instantaneu m-a atras la ea titlul și coperta simplă, dar bine aleasă.

Cartea este de fapt o culegere de șase piese de teatru, cea din urmă fiind împărțită în trei părți diferite, dar legate prin mesaj. Pot să spun că am început mai greu lectura, mi se părea puțin anoastă, dar vreau să precizez că mi-a plăcut cartea, asta datorită mesajelor și subiectelor pieselor.

Așa cum îi spune și titlul, poveștile prezentate se referă la destinul omului, la situații ce schimbă diferite persoane, care o dată ce au trecut prin situații critică sau mai grele, sunt schimbate pe viață, rămânând și sechele de multe ori.

Piesele sunt scurte, în jur la 30 de pagini, deci foarte ușor de citit, dar mesajul este la fel de puternic transmis, lucru ce m-a impresionat, eu nemaiauzind de Corina Firuță și de talentul ei. Fie că e vorba despre trădare în dragoste sau puterea și curajul de a ieși dintr-o situație fără scăpare, personajele Corinei luptă pentru fericire și nu își pierd speranța, cu toate că de multe ori nu se mai poate remedia nimic.

Cartea merită citită, este numai bună pentru momente când nu este suficient timp de citit, 30 de pagini fiind numai bune pentru o lectură bună, emoționantă și din care să înveți ceva.

Puncte slabe 👎

am intrat mai greu în ritm și în stilul autoarei

Puncte forte 👍

povești de viață foarte bine alese, personaje foarte bine definite

De la același autor ✍

aceasta este prima carte de la Corina Firuță

Despre autor 📜

Corina Firuță este o scriitoare contemporană despre care nu se știu prea multe informații, dar care merită căutată.


Lasă un comentariu